252187

Јавне набавке

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

О Нама...

Основна школа „Херој Пинки“ као самостална институција почиње са радом од 1971. Године. Оно што се мењало од почетка рада школе до данас јесу 2људски и материјални ресурси, услови у којима је школа радила и те промене су чиниле да школа из године у годину буде у могућности да пружа све квалитетније услуге едукације, хабилитације и рехабилитације деце са сметњама у развоју, као и подршку њиховим породицама.
Школа се бави васпитањем и образовањем деце са сметњама у развоју узраста од 3 до 19 година. Пружамо подршку и деци из редовног образовног система, наставницима у редовним школама и породицама деце са сметњама.
Наш циљ је да свако дете у складу са својим способностима и интересовањима оствари максималан могући напредак у развоју своје личности, да буде срећно и задовољно собом, да функционише што самосталније, и да буде укључено у редовне животне токове у својој друштвеној средини.
Желимо да будемо школа у којој деца без обзира на степен и врсту сметње у развоју радо проводе време, бавећи се разноврсним активностима заједно са вредним, амбициозним и посвећеним стручњацима.

Ко је ТИФЛОЛОГ? Шта он ради?
Тифлолог помаже деци са оштећним или умањеним видом. Због смањене видне функције, јављају се одређене потешкоће у вези са функционисањем детета у образовном, али и у моторичком и визуелном смислу. Посебно је проблем изражен код графомоторике, због тога што су линије уске и углавном невидљиве за њихово стање вида. Такође, неретко се проблем може јавити и у читању јер слова нису довољно видљива или се тешко могу препознати. За њих је потребно прилагодити и ширину и дебљину линија у које ће писати, као и оловке које морају да остављају добар и јасан отисак. Фонт мора бити прилагођен оштрини вида детета, да би оно могло да чита.
Такође је важно да дете правилно држи главу, пронаћи прави положај у односу на хартију, како не би дошло до даљег пропадања вида, већ напротив, уколико је то могуће, до његовог побољшања. Третмани трају док се ситуација видно не поправи и док ученик не постане сигуран у писању и читању.