093180

Јавне набавке

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

О Нама...

Основна школа „Херој Пинки“ као самостална институција почиње са радом од 1971. Године. Оно што се мењало од почетка рада школе до данас јесу 2људски и материјални ресурси, услови у којима је школа радила и те промене су чиниле да школа из године у годину буде у могућности да пружа све квалитетније услуге едукације, хабилитације и рехабилитације деце са сметњама у развоју, као и подршку њиховим породицама.
Школа се бави васпитањем и образовањем деце са сметњама у развоју узраста од 3 до 19 година. Пружамо подршку и деци из редовног образовног система, наставницима у редовним школама и породицама деце са сметњама.
Наш циљ је да свако дете у складу са својим способностима и интересовањима оствари максималан могући напредак у развоју своје личности, да буде срећно и задовољно собом, да функционише што самосталније, и да буде укључено у редовне животне токове у својој друштвеној средини.
Желимо да будемо школа у којој деца без обзира на степен и врсту сметње у развоју радо проводе време, бавећи се разноврсним активностима заједно са вредним, амбициозним и посвећеним стручњацима.

Под слоганом ДА ПРАВО СВАКО-ДЕТЕ УЖИВА ЛАКО обележили смо Дечију недељу од 7. до 13. октобра. У нашој школи организовали смо разне активности које смо посветили деци. Упознали су се која права имају, али исто тако и са својим обавезама, припремили смо добродошлицу првацима, показали колико смо креативни на ликовном такмичењу, дочекали госта из Црвеног крста. Све у свему, лепо смо се дружили, такмичили, понешто научили. Петак је био резервисан за спортске активности. Није важно ко је победио, важно је да је свима било лепо, да је свако на свој начин показао колико је вешт и окретан. Тога дана. Председник општине Бранислав Шушница и председник Скупштине општине Мита Лачански, поводом обележавања Дечје недеље, угостили су прваке из свих школа наше општине. Међу "новопеченим" ђацима били су и прваци наше школе који су од председника добили комплет књига за школску библиотеку. Након заједничког фотографисања прваци су послужени слаткишима и соком, да би потом сви заједно посадили дрво генерације у парку поред зграде Скупштине општине.

 

Наставници школе осмислили су пројекат који ће помоћи њиховим ученицима да се на занимљивији начин физички ангажују и развијају своје психофизичке способности. Игралиште је осмишљено попут полигона са јасним визуелним упутствима. Циљ овог пројекта је да ученици посматрају, прате, ходају, скачу, балансирају, координишу покрете свог тела, уче, а да се при том добро забављају.

 

igraliste

Нашка школа је позната по томе да успешно сарађује како са другим школама, тако и са многобројним друштвима и удружењима на територији Бачке Паланке. Леп резултет успешне сарадње могли су да виде сви они који су били у школској сали 14. јуна, када су наши ученици заједно са члановима Удружења за помоћ МНРО извели пригодан програм који је био у склопу пројекта овог удружења.

 

Сви воле часове музичке културе, јер је тамо увек весело и распевано.

А да би ти часови били још занимљивији побринула се наставница Татјана Косовац, која је са ученицима правила бубњеве и звечке. Инструменти изгледају лепо, а тек да чујете како звуче...

Дана 5.јуна 2019. године будући прваци, а садашњи предшколци, кренули су, са својим васпитачем, у обилазак школе и учионица у којима се реализује образовно - васпитни процес са децом школског узраста. Циљ ове посете је био да се деца из припремно-предшколске групе  упознају са школским образовним процесом и простором где се реализује исти, као и да се упознају са потенцијалним учитељем. Деца су присуствовала једном наставном часу првог и другог разреда, упознала су децу старијег узраста, и учествовала са њима у заједничким активностима и самим тим стекла искуство о новим и другачијим образовним захтевима који их очекују наредне школске године.

 

Сензорна соба је намењена третману деце са поремећајима из спектра аутизма као и деци са сензорним сметњама која имају потешкоће у процесуирању

сензорних информација и њихову интеграцију у једну целину.

Боравак у соби деци омогућује да се опусте,смире и релаксирају.

Такође ефекти сензорне собе стимулишу визуелну и акустичку пажњу и концентарцију, подстичу учење и вештине социјалне интеракције.