216592

Јавне набавке

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

О Нама...

Основна школа „Херој Пинки“ као самостална институција почиње са радом од 1971. Године. Оно што се мењало од почетка рада школе до данас јесу 2људски и материјални ресурси, услови у којима је школа радила и те промене су чиниле да школа из године у годину буде у могућности да пружа све квалитетније услуге едукације, хабилитације и рехабилитације деце са сметњама у развоју, као и подршку њиховим породицама.
Школа се бави васпитањем и образовањем деце са сметњама у развоју узраста од 3 до 19 година. Пружамо подршку и деци из редовног образовног система, наставницима у редовним школама и породицама деце са сметњама.
Наш циљ је да свако дете у складу са својим способностима и интересовањима оствари максималан могући напредак у развоју своје личности, да буде срећно и задовољно собом, да функционише што самосталније, и да буде укључено у редовне животне токове у својој друштвеној средини.
Желимо да будемо школа у којој деца без обзира на степен и врсту сметње у развоју радо проводе време, бавећи се разноврсним активностима заједно са вредним, амбициозним и посвећеним стручњацима.

УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЈА НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ

Од 17. марта па на даље настава у школи се одржава матодама учења на даљину које је препоручило Министарство просвете, науке и технолошког развоја. Због специфичности рада школе велику улогу у одабиру метода учења на даљину имали су васпитачи, учитељи и наставници као неко ко добро познаје ученике и ко може да прилагоди овакав облик наставе сваком ученику појединачно с обзиром да сви ученици раде по ИОП-у 2. Један део радног материјала је одштампан и достављен родитељима, а остали материјал се прослеђује путем вибера, порука, мејлова па и телефонским разговорима. Све то захтева сталну комуникацију између наставника и родитеља (детета). Резултати су показали да су досадашњи задаци успешно реализовани да постоји стална комуникација између васпитачице, учитеља и наставника и родитеља (детета). У реализацији наставе на даљину, у специфичним условима, контрола и подршка родитеља детету као и њихова спремност за сарадњу са наставницима и учитељима је подједнако важна као и улога наставника да би овакав вид наставе био ефикасан и у добробит детета. У процес су укључени дефектолози који ученицима пружају додатну подршку у образовању кроз индивидуални приступ и који уско сарађују како са наставницима тако и са родитељима дајући задатке за децу тако и савете родитељима како да раде са децом у кућним условима.
Родитељи и деци којима је неопходна психолошка подршка, могу је добити сваким радним даном од 13:00 до 16:00 часова од школског психолога на бројеве телефона који су родитељима наших ученика достављени преко одељенских старешина.

-избегавање контакта са особама које имају знаке инфекције органа за
дисање (кашаљ,кијање,цурење носа,повишена температура);
-избегавање масовних окупљања и боравка у простору где се налази велики
број људи;
-појачана и честа хигијена руку (прање водом и сапуном најмање 20
секунди,или ако то није могуће,коришћење алкохолних гелова за
дезинфекцију руку,нарочито након контакта са оболелим особама или
боравка у потенцијално угроженом подручју;
-може се препоручити ношење маски преко уста и носа уколико се борави у
простору где су масовна окупљања (железничке и аутобуске станице,јавни
превоз и сл.);
-придржавање мера заштите од преношења инфекције код свих особа које
осете симптоме инфекције органа за дисање (респираторна хигијена-
одржавање одстојања од других особа,покривање уста и носа приликом
кашљања или кијања папирним марамицама или рукавом у прегибу
лакта,често прање руку);
-избегавање поздрављања руковањем и љубљењем и са саговорницима
одржавајте раздаљину од најмање једног метра;
-често проветравање просторија у којима боравите;
-не узимајте антибиотике на своју руку;

ИСХРАНА:

Разноврсна исхрана богата витаминима и минералима неопходна је за
јачање имунитета и борбе против вируса. Предност треба дати воћу и
поврћу. Јести више оброка дневно ( топли кувани оброци и свеже салате).
Избегавати шећер, индустријски прерађену храну и сокове. Уносити
намирнице које јачају имуни систем, а то је лимун који је један од најбољих
извора витамина Ц.
Пити:
- млаке лимунаде (без додатка шећера) неколико пута на дан
-доста течности
-цеђене сокове од воћа и поврћа
Намирнице које се препоручују:
-воће (јабуке, наранџе, лимун, мандарине, грејпфрут, киви, орашасти
плодови)
-поврће (купус, карфиол, зелена салата, лук, броколи, кељ, рен, келераба,
прокељ, шаргарепа, паприка, спанаћ, блитва, кисели купус)
-месо, предност дати пилетини, риби, говедини
Намирнице које треба избегавати:
-масна храна и богата скробом, шећер, прерађевине

 

   Радмила Сијерић, медицинска сестра школе.

 Гугл учионица је једноставна за коришћење и доста интуитивна. Приступате јој са свог Гугл-налога
Пошто сад физички не идемо у школу слободно одвојите своје време за курс о Гугл-учионици који се налази овде:
 
 
Ово је редован курс Образовно-креативног центра (ОКЦ) који сада могу сви наставници да похађају бесплатно. Курс је на Мудлу. Уписујете се сами, тако што отварате налог на платформи, а затим приступате курсу. Сви кораци су вам јасно назначени. На курсу имате и вежбе које можете искористи за попуњавање своје Гугл-учионице.

У спортској сали школе „Херој Пинки“ за све наше маме, баке, тетке и сестре организовано је лепо дружење поводом Дана жена. Ученици наше школе, али и ученици из других школа који овде долазе на додатну подршку, показали су шта све раде са својим наставницима и колико су моторички спретни у играма без граница. Наше гошће су громогласно бодриле своје фаворите, а наши малишани су дали све од себе да своје задатке одраде што боље и брже. Овде су сви били победници, а осмеси присутних су на крају говорили да су сви били задовољни и срећни.