207531

Јавне набавке

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

О Нама...

Основна школа „Херој Пинки“ као самостална институција почиње са радом од 1971. Године. Оно што се мењало од почетка рада школе до данас јесу 2људски и материјални ресурси, услови у којима је школа радила и те промене су чиниле да школа из године у годину буде у могућности да пружа све квалитетније услуге едукације, хабилитације и рехабилитације деце са сметњама у развоју, као и подршку њиховим породицама.
Школа се бави васпитањем и образовањем деце са сметњама у развоју узраста од 3 до 19 година. Пружамо подршку и деци из редовног образовног система, наставницима у редовним школама и породицама деце са сметњама.
Наш циљ је да свако дете у складу са својим способностима и интересовањима оствари максималан могући напредак у развоју своје личности, да буде срећно и задовољно собом, да функционише што самосталније, и да буде укључено у редовне животне токове у својој друштвеној средини.
Желимо да будемо школа у којој деца без обзира на степен и врсту сметње у развоју радо проводе време, бавећи се разноврсним активностима заједно са вредним, амбициозним и посвећеним стручњацима.

Од 16. марта, због избијања епидемије , ученици наше школе имају измењени вид наставе, односно све оно што су радили у школи, пребачено је на кућну наставу. У почетку смо се питали како ће то све да функционише, како ће то све да прихвате родитељи, деца па и наставници, да ли ћемо успети да се снађемо и прилагодимо новонасталим околностима. Завршава се и тећа недеља и сада већ са поносом можемо да кажемо да све функционише како треба. Наставници, учитељи, васпитачи, дефектолози по ИОП-а 2 за сваког ученика, израђују задатеке и различитим начинима (лична достава штампаног материјала, вибером, мејлом, телефонским разговорима...) их достављају родитељима и деци. Подједнако важну улогу у оваквом виду наставе поред школског кадра сада имају и родитељи, јер управо од њих, њихове посвећености детету, као и сарадњом са наставницима зависи колико ће дете напредовати. Родитељи су то озбиљно и одговорно схватили тако да је сарадња одлична а поруке, слике и видео записа о томе како деца раде и колико су задовољна,то потврђују али и колико им недостаје школа и дружење са другарима.