217486

Јавне набавке

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

О Нама...

Основна школа „Херој Пинки“ као самостална институција почиње са радом од 1971. Године. Оно што се мењало од почетка рада школе до данас јесу 2људски и материјални ресурси, услови у којима је школа радила и те промене су чиниле да школа из године у годину буде у могућности да пружа све квалитетније услуге едукације, хабилитације и рехабилитације деце са сметњама у развоју, као и подршку њиховим породицама.
Школа се бави васпитањем и образовањем деце са сметњама у развоју узраста од 3 до 19 година. Пружамо подршку и деци из редовног образовног система, наставницима у редовним школама и породицама деце са сметњама.
Наш циљ је да свако дете у складу са својим способностима и интересовањима оствари максималан могући напредак у развоју своје личности, да буде срећно и задовољно собом, да функционише што самосталније, и да буде укључено у редовне животне токове у својој друштвеној средини.
Желимо да будемо школа у којој деца без обзира на степен и врсту сметње у развоју радо проводе време, бавећи се разноврсним активностима заједно са вредним, амбициозним и посвећеним стручњацима.

УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЈА НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ

Од 17. марта па на даље настава у школи се одржава матодама учења на даљину које је препоручило Министарство просвете, науке и технолошког развоја. Због специфичности рада школе велику улогу у одабиру метода учења на даљину имали су васпитачи, учитељи и наставници као неко ко добро познаје ученике и ко може да прилагоди овакав облик наставе сваком ученику појединачно с обзиром да сви ученици раде по ИОП-у 2. Један део радног материјала је одштампан и достављен родитељима, а остали материјал се прослеђује путем вибера, порука, мејлова па и телефонским разговорима. Све то захтева сталну комуникацију између наставника и родитеља (детета). Резултати су показали да су досадашњи задаци успешно реализовани да постоји стална комуникација између васпитачице, учитеља и наставника и родитеља (детета). У реализацији наставе на даљину, у специфичним условима, контрола и подршка родитеља детету као и њихова спремност за сарадњу са наставницима и учитељима је подједнако важна као и улога наставника да би овакав вид наставе био ефикасан и у добробит детета. У процес су укључени дефектолози који ученицима пружају додатну подршку у образовању кроз индивидуални приступ и који уско сарађују како са наставницима тако и са родитељима дајући задатке за децу тако и савете родитељима како да раде са децом у кућним условима.
Родитељи и деци којима је неопходна психолошка подршка, могу је добити сваким радним даном од 13:00 до 16:00 часова од школског психолога на бројеве телефона који су родитељима наших ученика достављени преко одељенских старешина.